IT кадрлардың әлеуетті жұмыс берушілері ретінде өңір мен республика кәсіпорындарын талдау
IT саласындағы компаниялармен және ұйымдармен ынтымақтастық колледжге соңғы тенденциялардан хабардар болуға және оқуды бітіргеннен кейін студенттерге практикалық тәжірибе мен жұмысқа орналасу мүмкіндіктерін ұсынуға мүмкіндік береді.
“ҚАЗЭЛЕКТРОМАШ” ЖШС
“SAM PROJECT”ЖШС
Quant Robotics ЖШС
2023-2024 оқу жылы үшін қорытынды
оқу-өндірістік жұмыс
Барлық мамандықтар бойынша өндірістік оқытудың негізгі мақсаты-ең алдымен кәсіби теориялық білімді пысықтау, оларды практиканың барлық түрлері арқылы практикалық қызметте қолдану; жалпы және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.
- Кәсіптік практиканы өткізудің ұзақтығы мен мерзімдері оқу жоспарына сәйкес айқындалады.
Өндірістік оқыту шеберлерінің, арнайы оқытушылардың барлық оқу-әдістемелік нормативтік құжаттамасы. пәндер колледждің оқу процесінің кестесіне сәйкес жүргізіледі. - Құзыреттер орталығында барлық мамандықтар бойынша дағдылар мен дағдылар пысықталады.
- Өндірістік оқытудың негізгі мақсаты-ең алдымен кәсіби теориялық білім дағдылары, оларды практикалық қызметте қолдану, сонымен қатар жалпы және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Шеберханалар мен зертханалық кабинеттер өнімді оқыту үшін барлық қажетті жабдықтармен жабдықталған.
- Оқу процесінің кестесіне сәйкес, 2023-2024 оқу жылына 3 және 4 курс тобының кәсіби практикасы: 313ммт өндірісте 16.02.2024 бастап 14.07.2024 дейін оларда келесі практика өтті.
- 363 РЭТ, 364 РЭТ, 374 РЭТ с15.10,2023-09.11,2023 топтары өндірісте өндірістік практикадан өтті және бүгінгі күнге дейін 8 апталық оқудан кейін 19.01.2024 – 26.04.2024 аралығында тағы да өндіріске практикаға барады
- 323 ЦТ; 333ст; 334 ЕТ; 344, 344/1 ПО,363 рат, 364 рат, 374 рат, 443 ТП;444 ПО;414 ММТ, 474 рат, 474/1 рат өндірісте өндірістік практикадан өтеді.
- 16 топ өтті: 213 МТ, 223 ЦТ, топтар оқу практикасынан өтті.
- Кәсіпорындар студенттерге қауіпсіз еңбек жағдайларын қамтамасыз етуге, сондай-ақ кәсіпорындарда санитарлық ережелердің сақталуына толық жауапты болуға міндеттелген кәсіпорындардың кепілдік хаты негізінде барлық ұйымдармен шарттар жасалды.
- Барлық білім алушылар ұйымдастырылды, қауіпсіздік техникасы бойынша бұзушылықтар болған жоқ.
2023-2024 оқу жылы I семестрде мамандықтар бойынша оқу – өндірістік оқыту сапасына мониторинг жүргізілді:
Талдау мыналарды көрсетті:
- Мамандық бойынша практикалық жұмыс тәжірибесін алу Мемлекеттік стандарттардың талаптарын толық көлемде іске асыруға мүмкіндік берді.
- Студенттерді кәсіпорындардың жұмыс орындарына бөлу студенттердің жалпы кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға ықпал етті.
- Кәсіпорындар жағдайында өндірістік практика тиісті деңгейде ұйымдастырылған.
- Мониторинг нәтижелері колледждің әлеуметтік беттерінде жарияланды және сайтта жарияланды.
Құзыреттер орталығында барлық мамандықтар бойынша дағдылар мен дағдылар пысықталады. Өндірістік оқытудың негізгі мақсаты-ең алдымен кәсіби теориялық білім дағдылары, оларды практикалық қызметте қолдану, сонымен қатар жалпы және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Шеберханалар мен зертханалық кабинеттер өнімді оқыту үшін барлық қажетті жабдықтармен жабдықталған.
Оқу процесінің кестесіне сәйкес, 2023-2024 оқу жылына өндірістік практика 3 және 4 курс топтарының өндірісінде өтті: Бұл келесі топтар №313ММТ , 323 ЦТ ,333СТ 334 ЕТ 363РЭТ, 364РЭТ, 374РЭТ, 444ТП, 444/1 ПО, 474РЭТ, 474/1РЭТ, 414 ММТ, 443ПО, 344ПО, 344/1 ПО. Тәжірибе соңында басшылар орынбасар тапсырды, оқу–өндірістік жұмыс бойынша күнделіктер, шарттар мен есептер.
Кестеге сәйкес 19.01.2024-тен 26.04.2024-ке дейін топтар 14 аптаға өндіріске практикаға барады №363 РЭТ, 364РЭТ, 374РЭТ тәжірибе жетекшілері Конакбаева Г.К и Ашимов Ж.М
26.01.2024 бастап 07.06.2024 дейін 333СТ тобы 19 аптаға, 02.03.2024 бастап 07.06.2024 дейін 323 ЦТ тобы 14 аптаға практикаға кетеді тәжірибе жетекшісі Макеев Б.К.
16.02.2024 бастап 15.06.2024 дейін 313 МТ тобы 17 аптаға тәжірибеге кетеді тәжірибе жетекшісі Зорин Д.А.
10.03.2024 бастап 21.06.2024 жылға дейін 334 ЕТ тобы өндіріске практикаға барады жетекшісі Дуйсенбаева А. К.
16.03-21.06.2024 жылдар аралығында 344 және 344/1 топтары өндіріске 14 аптаға барады тәжірибе жетекшілері Кудагелдинов А. Султанбеков А.
23.03-27.04.2024 жылдар аралығында диплом алдындағы практикаға 443-топ барады тәжірибе жетекшісі Султанбеко А.
20.04.2024 жылдан 11.05.2024 жылға дейін келесі топтар диплом алдындағы практикаға барады 444, 444/1, 474, 474/1 тәжірибе жетекшілері Кумашева Ш.К Конакбаева Г.К. Ашимов Ж.М.
414 ММ тобы 06.04.2024 жылдан 11.5.2024 жылға дейін диплом алдындағы тәжірибеге барады тәжірибе жетекшісі Зорин Д. А.
Екінші курстың 7 тобы оқытылатын модульдер бойынша құзыреттілік орталығында оқу практикасынан өтті.
Екінші семестрде 233 ВТ, 244 БК , 244/1 ПО, 244/2 ПОс 27.04.2024-14.06.2024 топтары 7 аптаға практикаға кетеді, тәжірибе жетекшілері Нугманова М.Кудагелдинов А. Султанбеков А. Чередниченко М.
263 РЭТ тобы 08.06 – дан 21.06-ға дейін практикаға барады, тәжірибе жетекшісі Ашимов Ж.М.
Өндірістік практикаға шарттар ресімдеу
2023-2024 оқу жылындағы білім сапасының мониторингі өндірістік оқыту бойынша 1 семестр.
Тәжірибе бойынша оқу үлгерімінің нәтижелерін талдай отырып, студенттердің кәсіби қызметке дайындығын атап өтуге болады. Олардың жалпы және кәсіби құзыреттіліктерін, болашақ мамандарға кәсіби қызметте қажетті білім мен дағдыларды дамыту деңгейі, жеке өзін-өзі дамыту деңгейі көрсетіледі.
Практикалық оқытуды сапалы ұйымдастырудың нәтижесі:
- Кәсіпорындармен ұйымдастырылған әлеуметтік серіктестік.
- Арнайы пәндер оқытушыларының, өндірістік оқыту шеберлерінің педагогикалық шеберлігінің жоғары деңгейі.
Қорытынды: Практикалық оқыту, атап айтқанда, өндірістік практика колледж түлектерін жұмысқа орналастыру үшін студенттердің және білікті мамандардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудың негізгі құралдарының бірі болып табылады.
Сондықтан 2023-2024 оқу жылының соңына қарай білім сапасының 100% – на қол жеткізу қажет.
Түлектерді жұмысқа орналастыру – практикалық тәжірибенің болуы, біздің түлектерімізге колледжді бітіргеннен кейін қаланың, облыстың және ауданның әртүрлі мекемелеріне, ұйымдары мен кәсіпорындарына жұмысқа орналасу кезінде көмектеседі, жаңа ұжымға тез бейімделуге ықпал етеді, бұл өз кезегінде түлекке өзін толық көлемде жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Колледжде түлектерді жұмысқа орналастыру бойынша мақсатты жүйелі жұмыс жүргізіледі, ол келесі бағыттарда іске асырылады:
1. Түлектерді кәсіптік даярлаудан және жұмысқа орналастырудан өту үшін қала және облыс кәсіпорындарымен, ұйымдарымен және мекемелерімен ұзақ мерзімді ынтымақтастық шарттарын жасасу. Қала және облыс кәсіпорындарында оқушыларды кейіннен жұмысқа орналастыру құқығымен өндірістік практиканың ұзақ мерзімді жүйесі бойынша жұмыс жолға қойылды.
2. Жұмысқа орналастыру мәселесін шешуге кәсіптік практиканы ұйымдастыру бойынша жүргізіліп жатқан жұмыстар ықпал етеді.
3. Түлектерге өңірдің кәсіпорындарының, ұйымдары мен мекемелерінің басшыларымен және кадр агенттіктерімен тікелей байланыс орнату арқылы, сондай-ақ түлектерге нарықтық жағдайларда өз бетінше жұмыс іздеу технологиясын жетілдіру бойынша жиналыстар ұйымдастыру арқылы жұмысқа орналасуға жәрдемдесу (түйіндеме жазу, жұмыс берушімен әңгімелесу кезіндегі мінез-құлық және т. б.)
4. Бос орындар жәрмеңкесін өткізу, қала мен облыстың басқа да іс-шараларына қатысу (конференциялар, семинарлар, т.б.).
5. Өткен жылдардағы түлектерді тарта отырып, түлектердің кездесулері ұйымдастырылады.
Алдыңғы оқу жылының жұмыспен қамтылған және жұмысқа орналастырылған түлектерінің жалпы санынан үлесі тұрақты және түлектердің жалпы санының 100% -. көрсетеді.
Қорытынды:
Жалпы, барлық оқу-өндірістік жұмыс жоғары білікті, бәсекеге қабілетті орта буын маманын даярлауға бағытталған. Студенттер өндірістік тәжірибені тиісті шарттар жасалған әртүрлі меншік нысандарындағы кәсіпорындарда өткізеді. Материалдық-техникалық жабдықтау жыл сайын артып келеді, бұл жабдықтармен жабдықтаудың жақсаруымен көрінеді.
Өткен жылдардағы педагогикалық ұжым жұмысының күшті жақтарын атап өтуге болады:
– WorldSkills ережелері бойынша ұлттық, өңірлік, халықаралық кәсіби шеберлік чемпионатына қатысу;
– оқытушылар мен студенттерді кәсіптер мен мамандықтар бойынша шығармашылық кәсіби конкурстық іс-шараларды және колледжішілік кәсіби шеберлік конкурстарын ұйымдастыруға және өткізуге белсенді тарту;
– Педагог қызметкерлердің Педагогика және кәсіби қызмет бойынша біліктілікті арттыру курстарынан 100% өтуі;
– әр түрлі деңгейдегі конкурстарға, олимпиадаларға, ғылыми – практикалық конференцияларға қатысу арқылы студенттерді шығармашылық кәсіби қызметке тарту пайызын ұлғайту;
– жоғары сапа деңгейіне жету үшін колледждің күшті жақтары мен артықшылықтарын күшейту.
Оқу-өндірістік жұмыс бойынша
директордың орынбасары Ф.К.Шалова